28 May, Ş.Əzizbəyov küçəsi 185a

Blogun ətraflı detalları

Son vaxtlar, demək olar ki, hər kəsin NFT haqqında danışdığını eşitməmiş olmazsınız. Bu, rəqəmsal dünyada məşhur bir mövzuya çevrilib və rəssamların, qrafik dizaynerlərin və investorların diqqətini çox çəkib. Bütün dünyada insanlar NFT alqı-satqısı haqqında daha çox məlumat axtarırlar və bununla məşhur vizuallar və ya qrafiklər milyonlarla dollara satılır. NFT-ni ilk dəfədən başa düşmək bir az qarışıq ola bilər. NFT-lərin niyə hər yerdə trend olduğunu anlamaq üçün onun əslində nə olduğunu bilməlisiniz.

NFT haqqında nələri bilmək lazımdır?

Qrafik dizayner kimi NFT-yə necə daxil ola biləcəyiniz barədə danışmazdan əvvəl onun təməllərindən başlayaq. NFT (non-fungible token) dəyişdirilə bilinməyən (mübadilə edilə bilməz) simvoldur və rəqəmsal dünyada unikal aktiv hesab olunur. Bunu araşdırsanız, öyrənəcəksiniz ki, mübadilə edilə bilməz tokenlər başqa heç nə ilə əvəz edilə bilməz. Başqa bir aktiv üçün mübadilə edilə bilən simvol (fungible token) satışı edə bilsəniz də, bunların sabit dəyəri yoxdur. Məsələn, 100 dollarlıq əskinas iki 50 dollarlıq əskinasla əvəz edilə bilər. Bu fungile token hesab olunur. Bir NFT isə eyni dəyər üçün dəyişdirə bilməyəcəyiniz tamamilə fərqli bir şeydir.

Bu, istənilən qiymətə satıla və ya alına bilən rəqəmsal sənət kimi unikal bir aktivdir. Bu yaxınlarda NFT kimi satılan çoxlu viral memlər, tvitlər, illüstrasiyalar və animasiyalar var. Twitter-in CEO-su Cek Dorsi ilk tviti milyonlarla dəyərə bazara çıxanda böyük marağa səbəb oldu. Tviti almaq üçün bir çox müxtəlif korporasiyaların təklif etdiyi hərracda o, təxminən 2,9 milyon dollara satıldı. Bu, yüksək dəyəri ilə diqqəti cəlb edən məşhur NFT-nin yalnız bir nümunəsidir.

Bundan başqa, insanlar qrafik dizaynerlər tərəfindən yaradılan rəqəmsal sənət nümunələrinə qiymətləri zamanla arta biləcəyinə görə sərmayə qoyurlar. NFT-lər qısa müddətdə bu qədər populyarlaşdıqca, getdikcə daha çox insan bazarda yeni imkanları araşdırmağa çalışır. Bu barədə düşünsəniz, asanlıqla rəqəmsal aktiv yarada və maraqlı alıcılara yaxşı pul müqabilində sata bilərsiniz. Bu, bizibuçoxvacib suala gətirir. Qrafik Dizaynerlər NFT-yə necə daxil ola bilərlər?

Prosesi başa düşdükdən sonra işinizi rəqəmsal dünyada tanıtmaq sizin üçün çox asanlaşa bilər. Bunun necə işlədiyi barədə aydın təsəvvür əldə etmək üçün siz blokçeynlə tanış olmalısınız.

Blokçeyn şəbəkəsi nədir?

Bu, əsasən NFT ilə əlaqəli məlumatın və unikal kodun saxlandığı bir sistemdir. Hər hansı bir rəqəmsal sənət yaratdığınız zaman onu blokçeyn şəbəkəsində qeyd etməli olacaqsınız. O, unikal hesab edildikdə, siz aktivi istənilən qiymətə sata bilərsiniz.

Siz real sahibi olduğunuz üçün şəbəkə sizə gələcək satışlarla bağlı bütün məlumatları da təqdim edə bilər. Bu o deməkdir ki, bir qrafik dizayner olaraq hər satışdan az miqdarda pul əldə edə bilərsiniz. Alıcılar həmçinin blokçeyndə asanlıqla əldə edilə bilən kod vasitəsilə orijinal sahibini izləyə bilərlər.

NFT Satışı

Yaradıb satacağınız NFT məhsulu uyğun olduğunu düşündüyünüz hər şey ola bilər. Hətta yaxşı bir loqo dizaynı belə satıla bilər və brendlər və ya şirkətlər bunun üçün açıq platformada təklif verə bilər. Bu, əslində qrafik dizaynla NFT-də böyüməyə başlamaq üçün çox yaxşı bir yoldur.

Addım 1:  Rəqəmsal məhsulunuzu müəyyən edin və yaradın

Bu, NFT dünyasına girərkən atmalı olduğunuz ilk addımlardan biridir. Bazarınızın tam olaraq harada olduğunu və hədəf auditoriyaya nə təklif etdiyinizi anlamaq lazımdır. İdeyalar üçün beyin fırtınası etmək və unikal məhsul yaratmaq sizin üçün vacibdir. Məşhurların və idman simalarının da diqqətini çəkən Bored Ape kolleksiyasından nümunə götürün.

Bu məşhur NFT-lər bütün dünyada alıcılara 200.000 dollardan çox qiymətə satılıb. Bu vizuallar ilk dəfə buraxılan zaman qiyməti olduqca aşağı idi, lakin kriptovalyuta partlayışı ilə bu NFT kolleksiyasının da dəyəri artdı.

Bu gün bazarda dalğalanma olsa belə bu və bu kimi məhsullar minlərlə dollar qiymətinə satılmağa davam edir. NFT-lərin böyük marağa səbəb olmasının ən böyük səbəblərindən biri onların hamısının unikal və eksklüziv olmasıdır. Rəqəmsal məhsullar sosial media platformalarında displey şəkli üçün istifadə edilə bilər. NFT məhsulları satın almış Eminem və Jimmy Fallon kimi məşhurlar da Twitter səhifələrində “Bored Apes” kolleksiyasından istifadə edirdilər.

Qrafik dizayner olaraq, alıcılara təqdim edə biləcəyiniz sənət əsərini və ya illüstrasiyanı müəyyən etmək vacibdir. Buraya ikonlar və ya fiqurlar kimi vizual elementlər də daxil ola bilər ki, onlar da brendinq üçün istifadə edilə bilər. Siz həmçinin insanları sosial məsələlər və ya problemlər haqqında düşünməyə vadar edə biləcək yaddaqalan dizayn yaratmağı da seçə bilərsiniz. Vizual və ya animasiya ilə güclü mesaj göndərə bilirsinizsə, dəyərini sürətlə artıran bir NFT yarada bilərsiniz.

Dizayn sahəsində NFT kimi satıla bilən rəqəmsal sənət yaratmaq üçün müxtəlif üslub və ya üsullar sınaqdan keçirə bilərsiniz. Abstrakt vizuallar, animasiyalar, GIF-lər, qısa videolar və ya simvollar şəbəkədə siyahıya alına bilər.

Addım 2: Blokçeyn ilə tanış olun

NFT bazarını genişləndirmək üçün kriptovalyuta və blokçeyn haqqında mümkün qədər çox məlumat əldə etməyiniz vacibdir. Əsasən, NFT-lər Ethereum platformasında alınır və satılır, lakin rəqəmsal aktivləri dəstəkləyən digər blokçeyn şəbəkələrini də tapa bilərsiniz. Bu, Bitcoin kimi kriptovalyutadır və NFT-lər üçün ən böyük platforma hesab olunur.

Addım 3: Kriptovalyuta alın

Rəqəmsal valyuta almadan NFT-lərlə işə başlamaq çətin ola bilər. Yuxarıda qeyd edildiyi kimi, bu aktivlər Ethereum şəbəkəsində qeyd olunur. Beləliklə, illüstrasiya və ya vizual dizayn yaratmaq və satmaq üçün sizə kriptovalyuta lazımdır. Bu, NFT bazarı ilə əlaqəli rəqəmsal cüzdanda saxlanılır. Yaxşı bir seçim edin və sonradan rüsum və ya ödənişləri ödəmək üçün valyuta almağa başlayın. Rəqəmsal cüzdanınız hazır olduqdan sonra istənilən məbləğə asanlıqla alış-veriş edə bilərsiniz.

Məlumatı təhlükəsiz yerdə saxladığınızdan əmin olun. Rəqəmsal valyuta almadan əvvəl baxa biləcəyiniz bir çox etibarlı şəbəkələr var. NFT satmaq təcrübəsi olan qrafik dizaynerlərdən fikir almaq da sizə çox yardımçı olar.

Addım 4: Doğru bazarı seçin

Bu, yadda saxlamalı olduğunuz olan başqa bir vacib amildir. Bu, qrafik dizaynerlər icması və illüstrasiyalar, videolar və ya 3D dizaynla maraqlana bilək potensial alıcılarla əlaqə saxlamağa kömək edə bilər. Rəqəmsal dünyada Rarible, OpenSea, Foundation və ya SuperRare kimi bir çox bazar platformaları var. Hər birinin öz avantajları və ətraf məhdudiyyətləri var. Məsələn, bir platforma giriş etmək üçün xüsusi bir dəyər ödəyəcəksiniz. Digər yandan, hər bir platformun öz unikal xüsusiyyətləri var və müxtəlif bir auditoriyaya malikdir.

Addım 5: NFT-ni yaradın

Blokçeynə daxil olmaq, məhsulunuzu bazar platformasında təqdim etmək və özünüzə qrafik dizayner kimi tanıtmaq üçün ən yaxşı yoldur. Hər bir platformun öz tələbləri və təklifləri var, beləliklə platformanın köməyi ilə necə yükləmə edəcəyiniz haqqında ətraflı məlumat almaq vacibdir. NFT-lərinizi platformaya yükləməkdən əvvəl, onu etibarlı bir blokçeynə yerləşdirməyiniz və onun öz kimliyini qoruyub saxlamağınız vacibdir.

İlk dəfədən NFT yaradarkən, rəqəmsal məhsulunuzu etibarlı bir platformada yerləşdirmək üçün ətraflı məlumat almaq vacibdir. Bu sizin alıcıların marağını cəlb etməyə və məhsulunuzun dəyərini artırmağa kömək edəcək.

Addım 6: NFT-ni promosyon edin

NFT-nizi yaratdıqdan sonra, onu satmaq üçün onu promosyon etməyə başlamaq vaxtı gəlmişdir. Sosial media, bloq yazıları və veb saytları kimi dəstək vasitələri ilə məhsulunuzun tanıdılmasına kömək edin. Onu potensial alıcılar və rəqiblərə nümayiş etmək üçün yaradın və paylaşın. NFT-niz haqqında yaxşı bir rəylər alaraq, onu satmaq üçün daha yaxşı şanslarınız olacaq. İstifadəçilərinizdən feedback almağa diqqət edin və məhsulunuzu həmişə yeniləyin.

Əsasən qrafik dizayner kimi NFT yaratmaq, onun dəyərini artırmaq və satmaq üçün güclü və effektiv alqoritmaları bilməyiniz vacibdir. Bu alqoritmlar sizi mövcud alıcılarınızla birləşdirir və yeni alıcılar qazanmağa kömək edə bilər. Müştərilərinizə texniki dəstək təklif edin və onlarla əlaqə yaratın. Bu, onların sizin məhsulunuza olan marağını cəlb etməyə kömək edəcəkdir.

NFT-lər bazarında nəzərdə tutmalı olan başqa bir mühüm şey isə "sm.art" və "h.art" dır. Qrafik dizayner kimi, sizin nəzərinizdə unikal və təsirli məhsullar yaratmağınızın əhəmiyyətini bilməlisiniz. Bu, məhsulunuzun alıcılar üçün cazibədar olmasına və beləliklə də dəyərini artırmasına kömək edəcəkdir. Sənətçilər və dizaynerlər bütün texnologiyalardan istifadə edir və NFT-lər də bundan istisna deyil. Dünyanın daxilində yaratılan rəqəmsal sənət, qrafik dizaynerlər üçün böyük bir fırsat və NFT bazarında qeyri-müəyyən gəlir qazanmaq üçün istifadə edilə bilər.

Son söz olaraq, NFT-lər gündəlik həyatımızın bir hissəsi olaraq qalmağa davam edir və bu mənada qrafik dizaynerlər üçün də yüksək mənbədir. Unutmayın ki, sənətinizin dəyəri sizin yaratdığınız əsərlərin dəyəri qədərdir.